Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Vishandel Theo Muys Dobbe. Meer weten? Ontdek meer
Jose
20 jun 2026 om 8:35
Altijd goede vis, en lekker gekruid!
Alexander
19 jun 2026 om 18:01
Binnen half uur bezorgd dus lekker warm en de Hollandse nieuwe was heel lekker ! Top !
Oda
6 jun 2026 om 16:05
Heerlijke kibbeling met frites, goed warm. Een zeer royale portie!
Aubrey
4 jun 2026 om 19:01
Heerlijk !
marzena
28 mei 2026 om 19:14
suuuuper lekker!
Alexander
15 mei 2026 om 19:14
Haring en lekkerbek was weer super !
Tom
9 mei 2026 om 18:22
Heerlijk!
Party
2 mei 2026 om 5:49
Ik miste 1 visfriet en ook de knoflooksaus en had zoveel honger
Gerda
25 apr 2026 om 16:21
De vis smaakte prima. Jammer dat er niet meer met kabeljauw gewerkt wordt. Wat ik wel slecht vind is dat ik een jumbo bestel (en betaal) en dan blijkt dat er nog geen 900 gram in zit ipv de beloofde 1000 gram! Vandaar de 3 sterren!
Jose
23 apr 2026 om 17:31
Vlot bezorgd en altijd lekkere vis!
Alexander
10 apr 2026 om 17:39
Eten was nog warm en kon dus gelijk aan beginnen met eten en het was top !